На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів», який набув чинності 13 січня 2006 року.
Заміна товару на аналогічний у відповідності зі ст. 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" можлива тільки при дотриманні таких умов:
-
Придбаний товар повинен бути повернений протягом 14 днів з моменту покупки, не враховуючи дня придбання.
-
Товар не повинен бути у вжитку та повинен залишатися новим, в ідеальному стані, без слідів використання, зі збереженим товарним виглядом та споживчими якостями.
-
Збережені пломби, ярлики, упаковка та товарний чек.
Для отримання додаткової інформації та проведення процедури обміну, будь ласка, звертайтеся до наших консультантів у магазині. Ми завжди тут, щоб зробити ваші покупки приємними та безпечними. Дякуємо, що обрали Benext!
Гарантійні зобов'язання від магазину Benext:
Терміни гарантії: Гарантійні терміни та всі відповідні положення визначаються виробником або його представником на території України. Зазначені терміни можна уточнити у наших менеджерів. Зазвичай гарантія надається протягом до 36 місяців, в залежності від політики виробника.
Початок гарантійного терміну: Гарантійний термін розпочинається з моменту продажу товару. Деякі вироби можуть вимагати наявності товарного чеку як гарантійного талона.
Гарантійне обслуговування: Несправності, що виникають протягом гарантійного терміну при дотриманні умов гарантії, будуть виправлені відповідними сервісними центрами. Доставка товару на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем на його власний рахунок та силами.
Відмова в гарантійному обслуговуванні: Відмова в заміні товару на новий або поверненні грошей може відбутися у випадках:
- Пройшло більше 14 днів з моменту покупки товару, який не має суттєвих недоліків.
- Товар, не маючи суттєвих недоліків, був у використанні.
- Товар був зібраний або змонтований.
- Виявлені ознаки стороннього втручання під час перевірки якості продукту (розкриття, спроба ремонту) або порушення інших умов гарантійного обслуговування (механічні пошкодження тощо).
- Відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар чи його елемент комплектації.
Щоб забезпечити позитивний досвід покупок в інтернет-магазині Benext.com, ми рекомендуємо уточнити деталі про товар перед здійсненням замовлення. Наші менеджери готові надати вам вичерпну інформацію щодо характеристик, складу, країни виробника та інших важливих даних.
Згідно з додатком №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, деякі категорії товарів належної якості не підлягають обміну або поверненню. Для уточнення конкретних деталей та переліку таких товарів, звертайтеся до наших менеджерів.
Рекомендації для уникнення непорозумінь:
- Перевірте інформацію про товар перед покупкою.
- Звертайте увагу на характеристики, склад та країну виробника.
- Уточніть умови повернення та обміну відповідно до законодавства.
- товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором, формою, габаритами або іншим характеристикам, за якими він не може бути використаний за призначенням;
- товар має брак або механічно несправний з вини виробника або кур'єрської служби доставки;
- при оформленні замовлення вам надали недостовірну інформацію про, що здобувається товар;
- з дня придбання товару пройшло не більше 14 днів;
- товар є абсолютно новим і в ідеальному стані, тобто раніше не був у використанні; збережений товарний вигляд в повній комплектації і споживчі якості товару;
- відсутні ознаки стороннього втручання, тобто не порушені умови гарантійного обслуговування;
- є в наявності відповідні пломби, ярлики і акуратно розкрита коробка;
- присутній гарантійний талон, товарний чек або накладна, що підтверджує оплату товару.
- зробити обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний в наявності і надійде в продаж;
- придбати будь-який інший товар, відповідно, з перерахуванням вартості;
- отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару.
- Перевірте механічні пошкодження;
- Упевніться, що отриманий товар не має механічних ушкоджень або дефектів.
- Переконайтеся в наявності всіх одиниць товару, зазначених в замовленні.
- Проведіть перевірку в присутності працівника служби доставки або відділення.
Додаткові правила обміну та повернення:
Бланк повернення:
Заповніть бланк повернення перед здійсненням процедури. Всі поля повинні бути заповнені для коректного оформлення повернення.
Вартість доставки:
Якщо товар не влаштовує за розміром, якістю чи іншими параметрами, вартість доставки оплачує покупець. У випадку браку чи несправності, вартість доставки оплачує магазин Benext.com.
Повернення коштів:
Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів", повернення коштів здійснюється вартість товару на момент його придбання. Гроші повертаються протягом 5 робочих днів з моменту пред'явлення вимоги.
Огляд товару:
Якщо необхідно провести детальний огляд товару для виявлення недоліків, термін повернення коштів може бути продовжений до 7 днів.
Максимальний термін перевірки:
Згідно із законодавством, максимальний термін перевірки товару становить 14 днів (п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів").
Способи повернення коштів:
Повернення коштів здійснюється безготівковим розрахунком на банківську карту клієнта або готівкою за допомогою поштового переказу.
Заміна автокрісел після ДТП
Компанія Benext.com пропонує обмін автокрісла після ДТП протягом трьох років з моменту купівлі. Виконавши нескладні умови, ви отримаєте нову модель замість пошкодженої, заплативши лише символічну суму, що становить 100 грн.
Обмін доступний для всіх моделей наступних брендів:
- FreeOM
- Carrello
- Tilly
- Adamex
- Bair
- Cybex
- Оригінал чека оплати товару, в якому вказано факт придбання автокрісла одного з вищенаведених брендів.
- Протокол поліції щодо огляду місця ДТП, в якому зафіксовано, що саме це автокрісло перебувало в автомобілі під час аварії.
- Копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
- Копія технічного паспорта або свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
Після підтвердження усіх документів та огляду пошкодженого автокрісла вам буде надано аналогічну або максимально схожу модель, яка є в наявності.
З усіма питаннями звертайтеся за телефоном: +380972262384